Jubii vi åbner for selvbetjeningen igen :-)

Af anha
02.05.24
Jubii vi åbner for selvbetjeningen igen :-)

Kære alle,

Vi er glade for at meddele, at den selvbetjente tid på biblioteket genåbner i dag kl. 14,00 efter nogle dages nedlukning. Vi beklager eventuelle gener, det har medført, og vi takker jer for jeres tålmodighed.

Vi opfordrer alle brugere til at værne om bibliotekets materialer og bidrage til at skabe et trygt og hyggeligt miljø for alle.

Vi vil gerne informere om, at vi har aktiveret kameraet ved indgangspartiet. Dette vil kun blive brugt i tilfælde af udfordringer.

Vi håber, yderligere tiltag ikke bliver nødvendige.

På mandag den 6.maj vil Annemette Hasselstrøm være på kursus. På grund af den nylige nedlukning har vi besluttet at prioritere, at Lotte Keller Christensen vil være til stede fysisk i den almindelige åbningstid. Lotte har ikke stor erfaring med biblioteksarbejde, men vil være til rådighed for at notere eventuelle behov for hjælp.